هر آنچه باید پیش از سفر به دبی بدانید!

دولت امارات تمام تلاش خود را برای جذب گردشگر و توریست به کار بسته است تا از این طریق بتواند کمکی به اقتصاد کشور کرده باشد. با خرید ارزان ‌ترین بلیط دبی فلای تودی با به این شهر کویری و توریستی معروف سفری متفاوت را تجربه کنید.

نکات مهم که برای سفر به دبی باید بدانید

برای سفر به دبی، نیازی نیست نگران چیزی باشید، فرهنگ مردم دبی تا حدود زیادی به فرهنگ کشور ما شباهت دارد. بیشتر مردم مسلمان بوده و نوع پوشش نیز، غالبا اسلامی است، البته قوانین پوشش در ساحل متفاوت است. این که ایرانی ‌های زیادی ساکن دبی هستند و یا به مسافرت ‌می‌روند، موجب شده تا خیلی احساس غربت در این شهر نداشته باشید و احتمال این که در مغازه‌ ها و فروشگاه‌ ها، فروشنده ایرانی ببینید، خیلی زیاد است. بیشتر چیزی که برای سفر به دبی باید بدانید، نکاتی در خصوص رزرو هتل دبی یا بهترین زمان سفر به دبی و هزینه‌ ها است.

بهترین زمان سفر به دبی

آب و هوای بیابانی و گرم و خشک دبی در فصل تابستان تقریبا غیر قابل تحمل است. اگر بومی نباشید و از شهر‌های شمالی کشور سفر کرده و به آب و هوای گرم و شرجی عادت نداشته باشید، در فصل تابستان و به طور کلی روز‌های گرم سال تجربه خوبی از این شهر زیبا نخواهید داشت.

اگرچه در تابستان، قیمت ‌ها به طرز محسوسی کاهش داشته و می‌توانید سفری ارزان داشته باشید. اما بهترین زمان سفر به دبی، فصل پاییز و زمستان است. در این ایام، علاوه بر آب و هوای خوب، فستیوال‌ ها و چشنواره ‌های زیادی در دبی پرپا است و می‌توانید از تخفیف ‌های فصلی و جذاب استفاده کنید.

بهترین تفریحات دبی را از دست ندهید

اگر به دبی سفر می‌کنید، با تفریحات این شهر ساحلی آشنا هستید. این شهر شیخ نشین، تفریحات لوکس و دریایی زیادی دارد که تجربه آن‌ها را برای همیشه در ذهن خواهید داشت. سواحل زیبا و تمیز دبی، برای گذران یک روز کامل و تماشای طلوع و غروب زیبای خورشید، حال و هوای شما را عوض می‌کند.

سواحل دبی بسیار زیبا هستند و آب بسیار شفافی دارند و این خود یکی از مهمترین جاذبه ‌های دیدنی دبی محسوب می‌شوند. در دبی همچنین می‌توانید به سینما‌های مدرن بروید و یا از یک روز تفریح در بزرگترین پارک آبی دبی لذت ببرید. فلای برد، پدل برد، جت اسکی و یا شنا را در آب‌ های نیلگون خلیج فارس تجربه کرده و یا تفریحات هیجان‌انگیز پرش از ارتفاع یا اسکای دایوینگ را امتحان کنید. تجربه‌هایی که تنها در دبی فرصت تجربه آن‌ها را خواهید داشت.

  معرفی بهترین مراکز خرید دبی

دبی

خرید بخش جذابی از سفر است، به ویژه اگر مقصد شما دبی باشد. شهری مدرن با مراکز خرید متعدد، برند‌های با کیفیت بین ‌المللی و قیمت ‌هایی که می‌تواند مناسب هم باشد! اگر به دبی سفر کنید، باید بخشی از بودجه خود را به خرید‌های شخصی یا سوغاتی اختصاص دهید.

مراکز خرید دبی در گوشه گوشه شهر وجود دارند ولی اگر فرصت محدودی دارید، پیشنهاد می‌کنیم به دبی مال بروید. بزرگترین مرکز خرید دبی که احتمالا یک روز گردش کامل در آن هم کافی نباشد اما هرچیزی که بخواهید در آن پیدا می‌کنید.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره، فستیوال سیتی مال دبی، بازار ابن بطوطه، مارینا مال و مرکز خرید مرکاتو از بهترین مراکز خرید دبی هستند که برای خرید سوغاتی و یا خرید‌های شخصی می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

رزرو هتل و بلیط دبی در فلای تودی با بهترین قیمت

دبی یکی از لوکس ‌ترین و مدرن ‌ترین مقاصدی است که در کشور‌های آسیایی خواهید دید، شهری ثروتمند با جاذبه‌ های مدرن و آسمان خراش‌های بی‌نظیر. خوشبختانه فاصله نزدیک این شهر به ایران، دبی را به یک مقصد خارجی جذاب برای ایرانیان بدل کرده و می‌توانید با چند ماه پس انداز، یک سفر به یاد ماندنی در این شهر تجربه کنید.

برای سفر به دبی پیشنهاد می‌کنیم بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را از وب سایت فلای تودی انجام دهید تا ارزان‌ترین قیمت‌ها را تجربه کرده باشید. سفری اقتصادی، جذاب، پر از خاطره و به یاد ماندنی در شهری که شباهت‌های فرهنگی زیادی با ما دارد.

منبع:موج نیوز

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر