
بازاریابی پیامکی چیست؟
در دنیایی که بیشتر افراد از گوشیهای هوشمند استفاده می کنند، استفاده نکردن از بازاریابی پیامکی اشتباه بزرگی است. این روش یکی از موثرترین ابزارها برای رساندن تبلیغات شما به مشتریان شماست. چرا باید امیدوار باشید که مخاطبان هدف شما به طور تصادفی تبلیغات شما را مشاهده کنند، در حالی که میتوانید دقیقاً همان چیزی را که میخواهید آنها مشاهده کنند، مستقیماً به تلفنهای هوشمندشان پیامک کنید؟
بنابراین، اگر کسبوکار شما به دنبال شروع و استفاده از بازاریابی پیامکی است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با تعریف بازاریابی پیامکی چیست و مهمترین مزایا و اصول استفاده از آن آشنا شوید.
اس ام اس مارکتینگ چیست؟ بازاریابی پیامکی یکی از روشهای مهم بازاریابی است که از پیامهای متنی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد معاملات، پیشنهادات و بهروزرسانیهای مهم با مشتریان بهطور مستقیم از طریق تلفنهای همراه انجام میشود.
نمونههای رایج بازاریابی پیامکی عبارتند از:
تبلیغات شخصی پیشنهادات یا تخفیفها بازاریابی مجدد نظرسنجیها ارتباط و تعامل مصرف کنندگان با مشاغل از طریق دستگاههای تلفن همراه به سادگی انج.. ... بیش تر بخوانید