با یادگیری نحوه ست کردن و بستن صحیح ساعت، دید ساعت خود را ارتقا دهید. این راهنمای جامع، از ساعت مچی دخترانه گرفته تا ساعت‌های معمولی، نکات ضروری را برای ارتقای ست کردن انواع ساعت توضیح می‌دهد.

چگونه یک ساعت مچی مردانه را انتخاب نماییم

آیا می دانید یک کیف را چگونه باید با کفش ست نمایید؟ این راهنما به نوعی همان ست کردن لباس با ساعت است.

بدیهی است که قوانین بیشتر در مورد رویدادهای رسمی اعمال می شود. از نظر فنی، شما آزاد هستید که هر لباسی شامل کفش هر طور که دوست دارید، ساعت را ببندید. اما برای کسانی که از  استایل خوب وشیک انتخاب می کنند، ست ساعت شما با لباس شما می تواند تیپ زنانه مجلسی را از تیپ دخترانه اسپورت جدا کند. برای دریافت انواع قیمت ساعت میتوانید به سایت کنز واچ مراجعه نمایید

به یاد داشته باشید – ساعت یک لوازم جانبی است. باید ظاهر شما را تقویت کند، نه اینکه بر آن تسلط داشته باشد.

زیور آلات خود را مطابقت دهید – نقره با نقره، طلا با طلا. به عناصر فلزی لباس خود توجه کنید – سگک های کیف و کفش، حلقه ها، دکمه سرآستین – و آنها را با ساعت خود ست کنید.

بند ساعت نیز مهم است. مانند کمربندها و کفش ها، نوارهای ساعت چرمی باید با چرم های دیگر لباس شما همخوانی داشته باشد. ساعت مچی دخترانه بند ساعت چرمی قهوه ای با کفش و کیف چرم قهوه ای پوشیده می شود. بند مشکی به معنی کمربند و کفش مشکی است.

همین امر در مورد استایل کفش نیز صدق می کند. کفش‌های لباسی با ساعت‌های مجلسی بهتر ست می شوند، در حالی که مربی‌ها با ساعت‌های ورزشی، خوب به نظر می‌رسند.

صورت های رنگ روشن اغلب برای لباس های روز در نظر گرفته می شوند، در حالی که صورت های خاکستری، مشکی یا قهوه ای برای لباس شب مناسب هستند.

برای خرید در بهترین شرایط از ساعت‌های مردانه و زنانه در رنگ ها و طرهای مختلف از سایت کنز واچ دیدن کنید یکی از امتیازاتی که فروشگاه ساعت کنز برای مشتریان خود برای ارسال، در نظر گرفته است، ارسال رایگان کالا به سراسر ایران می باشد. همچنین کلیه کالاهای کنز واچ مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار می باشند. یا پست بر اساس مسافت، بین 24 الی 72 ساعت کاری صورت می پذیرد.

 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر