اگر به دنبال تجربه متفاوت در سفرهای خود هستید قطعا سفر به قاره اروپا و دیدن از کشورهای بی نظیر آن پیشنهاد ما به شما خواهد بود. قاره سبز با دارا بودن تفریحات بی نظیر و مکان های دیدنی قطعا تماشایی و دیدنی خواهد بود. قطعا افرادی که اقدام به تور اروپا می کنند معروف ترین جاذبه های کشورهای مختلف را در اولویت خود قرار میدهند برای اطلاع از آخرین قیمت ها و اطلاعات بیشتر به سایت مسیر سبز مراجعه فرمایید. بهترین-زمان-سفر-به-اروپا

آشنایی با قاره سبز اروپا

دومین قاره کوچک زمین پس از اقیانوسیه بسیار سر سبز با شاهرگ های بسیار زیاد آب می باشد. که از سه جهت به اقیانوس و دریا های بزرگ و از سمت شرق نیز به قاره آسیا وصل شده است. همچنین اروپا به قسمت های مختلفی چون اتحادیه اروپا , منطقه اقتصادی اروپا و منطقه شنیگن , اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کشور های منطقه یورو تقسیم شده است. اگر قصد سفر به این قاره زیبا را دارید می توانید از تورهای سایت مسیر سبز ” masirsabz.net ” دیدن فرمایید.

جاذبه های تفریحی و گردشگری اروپا

قاره اروپا دارای جاذبه های گردشگری بی نظیر برا علاقه مندان می باشد. مکان هایی زیبا و تاریخی که چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهید کرد. جاذبه های گردشگری اروپا بسیار متنوع و زیاد می باشد که ما در ادامه به مکان های تفریحی برخی از کشورها در این قاره اشاره کرده ایم. ضمنا شما برای سفر به هر کدام از کشورهای اروپا می توانید با مراجعه به سایت مسیر سفر سبز ار تورهای مسافرتی به اروپا استفاده کنید.

  • فرانسه : کشور فرانسه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در دنیا می باشد که دارای جاذبه های مختلف گردشگری و تفریحی می باشد که از معروف ترین آنها می توانیم به برج ایفل یکی از مشهورترین نقاط دنیا , موزه لوور یکی از محبوبترین موزه های دنیا , کاخ ورسای , ساحل آزور یا کوت دازور , قلعه دره لوئر , پروونس , کاراکاسون و کلی جاذبه تاریخی و طبیعی دیگر اشاره کنیم.
  • ایتالیا : اگر دنبال کشوری غنی با کلی آثار هنری و تاریخی هستید قطعا کشور ایتالیا گزینه بسیار مناسبی می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری ایتالیا میتوان به کولوسئوم , کانال های ونیز , برج کج پیزا , ساحل آمالفی , شهر واتیکان , تالار روم و کلی مکان های دیدنی دیگر اشاره کرد.
  • انگلیس : دیدن از یک کشور با قدمت تاریخی بسیار زیاد قطعا جذاب خواهد بود. کشور انگلستان دارای جاذبه های گردشگری مختلفی از جمله استون هنج , شهر باث , برج تاریخی و قدیمی لندن , قلعه ویندسور , پارک ملی لیک دیستریکت , قلعه وارویک و بسیاری دیگر از جاذبه های گردشگری اشاره کرد.
  • روسیه : کشور روسیه نیز دارای قدمت طولانی با مناظر بی نظیر گردشگری می باشد که از جمله محبوب ترین آنها می توان به قصر ها و کاخ های این کشور , دریاچه بایکال , تونداری روسی , سوچی , قازان , حلقه طلایی روسیه , فانوس دریایی ایگرشلد و کلی مکان دیگر اشاره کرد.
  • اسپانیا : خب شاید همه ما اسپانیا را به خاطر فوتبال این کشور بشناسیم اما اسپانیا دارای مناطق گردشگری مختلفی از جمله الحمرا و باغ های جنرالایف , مسجد بزرگ قرطبه , موزه سن لورنزو دی ال اسکوریال , کلیسای جامع سویل , پلازا مایور در مادرید و کلی جاذبه گردشگری دیگر اشاره کرد.

بهترین زمان برای سفر به اروپا

برای پاسخ دادن به اینکه چه زمانی برای رفتن به اروپا مناسب است بستگی به کشور مورد نظر شما و تمایلات شما از آب و هوا در فصل های مختلف را دارد. اما خب فصل بهار بسیار پر طرفدار برای مسافرت میان ما ایرانیان می باشد که قاره اروپا نیز در این فصل زمان مناسبی برای سفر است. حالا شما اگر قصد سفر با تورهای اروپا در هر زمان و فصلی را که دارید با استفاده از سایت مسیر سبز می توانید با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

سخن پایانی درباره سفر به اروپا

قاره اروپا چیزهای زیادی برای دیدن از جاذبه های تاریخی گرفته تا تفریحات جوان پسند وجود دارد که همین امر باعث شده اروپا در میان مردم دنیا و به خصوص گردشگران شهرت خاصی داشته باشد و مردم علاقه زیادی به سفر کردن به کشورهای این قاره را داشته باشند. در ایران نیز تور اروپا بسیار محبوب هست و سالیانه افراد زیادی به این قاره مسافرت می کنند. اروپا برای هر سلیقه ای جاذبه های دیدنی و گردشگری وجود دارد و با توجه به تنوع غذایی بسیار زیادی که دارد از نظر تغذیه نیز بسیار مناسب می باشد. هتل های اقامتی در این قاره بسیار لوکس و به روز با امکانات فوق العاده ای می باشد که از نظر اسکان نیز شرایط خوبی را برای گردشگران مهیا کرده است. شما اگر قصد سفر به هر کدام از کشورهای این قاره را دارید با استفاده از تورهای مسافرتی اروپا داخل سایت مسیر سبز به نشانی https://www.masirsabz.net میتوانید با قیمت مناسب و شرایط خوب تهیه کنید.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر