قبل از اینکه به معرفی سایت فروشگاهی تخصصی کتاب های پزشکی جعفری نوین بپردازیم مقاله ای در قالب معرفی کتاب آناتومی برای شما آماده کردیم که مطالعه این مقاله تا انتها خالی از لطف نیست و شما میتوانید کتاب های پزشکی به ویژه کتاب های فیزیولوژی مختلف با بیش از 800 مورد با تخفیف های متنوع خرید نمایید.

کتاب آناتومی اثر روهن

Atlas of Anatomy

آناتومی روهن با مجموعه ای از عکس های واقعی جسدهای جدا شده ایجاد شده است. برخی از دانش‌آموزان  مطالعه عکس‌های واقعی را به جای تصاویر دست‌نویس آسان‌تر می‌دانند. آنچه در زندگی واقعی می بینید همان چیزی است که بر روی کاغذ به دست می آورید زیرا تصاویر با وضوح بالا چاپ می شوند.

با این حال، از آنجایی که این یک تصویر جسد است، چیزی که در زندگی واقعی با آن مبارزه می کنید ممکن است یک مبارزه روی کاغذ نیز باشد. ممکن است تشخیص ساختارهای ظریف و ظریف بسیار دشوار باشد. با این حال، ساختارها به درستی و رنگارنگ برچسب گذاری شده بودند تا به شما کمک کند آنها را به راحتی شناسایی کنید.

این کتاب در حال حاضر در چاپ هشتم خود است. اگرچه نسبت به سایر کتاب ها بسیار گران‌تر است، اما اگر به دنبال عکس‌هایی با وضوح بالا از سازه‌های جسد واقعی هستید، این قطعاً ارزش پول شما را دارد.


آناتومی بالینی: کتاب کاربردی برای دانشجویان و پزشکان جوان

سازماندهی این کتاب های فیزیولوژی تشریحی معمولی و متفاوت است. برای ارجاع آسانتر به نواحی گروه بندی می شود: سر و گردن، قفسه سینه، شکم، لگن و اندام های فوقانی و تحتانی. این در چهاردهمین نسخه خود با تمرکز ویژه بر روی سیستم عصبی است. این کتاب که هم برای دانشجویان پزشکی جراحی و هم برای دانشجویان غیرجراحی مناسب است، معمولاً به کسانی توصیه می شود که قبلاً دانش اولیه آناتومی و فیزیولوژی را دارند. آنها می توانند از این به عنوان مکملی برای کارهای بالینی و معاینات استفاده کنند زیرا این کتاب همچنین شامل سناریوهای مورد بالینی است.
جدای از    ساختارهای بدن، این کتاب همچنین تصاویر رادیولوژیکی مانند اشعه ایکس و سی تی اسکن را برای درک بهتر ظاهر آنها برای اهداف تشخیصی ارائه می دهد. همچنین یک کد دسترسی به یک وب سایت ارائه می دهد که در آن یادگیری از طریق فلش کارت ها و تصاویر بیشتر گسترش می یابد. اگر قصد شرکت در امتحانات کالج سلطنتی جراحان را دارید، این کتاب توصیه می شود زیرا بر اساس آن الگوبرداری شده است.

فیزیولوژی برن و لوی

این کتاب دارای 8 بخش با 44 فصل و در مجموع 867 صفحه می باشد. هر فصل عمیقاً یک سیستم اندام را مورد بحث قرار می دهد. متن با نمودارها، جداول و نمودارهای متعدد تکمیل شده است. این کتاب دارای کادرهای متنی ” در سطح بالینی” و “در سطح سلولی” است که به ترتیب ارتباط بالینی و فرآیند واقعی سلولی درگیر را برجسته می کند.

در پایان هر فصل، خلاصه ای از مفاهیم کلیدی برای سهولت حفظ وجود دارد. با یک مشاوره دانشجویی ارائه می شود که به شما دسترسی کامل به کتاب را به صورت آنلاین و مجموعه ای از سوالات وجود دارد.

فیزیولوژی BRS

یکی دیگر از شاهکارهای لیندا کوستانزو، فیزیولوژی BRS نیز یک کتاب مروری گسترده برای آمادگی برای معاینات شما است. اگر به دنبال مختصرترین منبع بررسی هستید ، این منبع مناسب شماست. این فقط از بیش از 300 صفحه ساخته شده است. ممکن است کوتاه‌تر از هر کتاب مروری فهرست شده در اینجا باشد، اما توجه داشته باشید که با اطلاعات ساده و ضروری در مورد فیزیولوژی پزشکی غنی شده است. این بررسی فیزیولوژی مفید و در عین حال پربازده شما است.

فیزیولوژی انسانی  یک رویکرد مبتنی بر بیومولکولی را در توضیح فیزیولوژی ارائه می دهد. با فرآیندهای اولیه سلولی شروع می شود و به سیستم های اندام پیچیده تر می رسد. همچنین می‌توانید یک کارت دسترسی به وب‌سایت خریداری کنید تا به عنوان یک ابزار یادگیری تکمیلی حاوی آموزش‌های ویدیویی از ان استفاده کنید.

بهترین کتاب های آناتومی و فیزیولوژی با تخفیف و با قیمت های مناسب به همراه مشاوره برای دانشجویان پزشکی یکی از مزیت های انتشارات جعفری می باشد که شما میتوانید انواع کتاب های فیزیولوژی را خریداری نمایید.

 

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر