گزینه هایی برای حلقه های نامزدی مقرون به صرفه

برای بسیاری از زوج ها، حلقه نامزدی یک هزینه هنگفت است. روزی روزگاری به دامادهای آینده توصیه می شد که دستمزد سه ماهه خود را صرف انگشتر معشوق خود کنند . با شروع رکود و تنگ شدن جیب ها، این توصیه کاملاً منسوخ شد. هزاره‌ها – که شاهد کاهش بودجه‌شان از طریق وام‌های دانشجویی و سایر هزینه‌های زندگی بوده‌اند -حلقه‌هایی را پذیرفته‌اند که مقرون به صرفه‌تر هستند و همچنین شخصیت و سبک شخصی آنها را منعکس می‌کنند.

انگشتر نامزدی نماد ظاهری آینده شما به عنوان یک زوج متاهل است. برچسب قیمت هیچ ارتباطی با معنی یا زیبایی انگشتر ندارد . برای زوج هایی که ازدواج را در آینده خود می بینند – اما بودجه زیادی برای حلقه ندارند – ما زیبایی طرح های نامزدی مقرون به صرفه را برجسته می کنیم. این طرح ها دارای الماس های بزرگ، الماس های کوچکتر و حتی سنگ های قیمتی رنگی به عنوان نقطه کانونی هستند

ما قول می دهیم که حلقه ای را که دوست دارید با قیمتی متناسب با بودجه خود پیدا کنید. همه این حلقه‌ها ممکن است با  برای طرح پرداختی که خرید آن حلقه را مقرون به صرفه‌تر می‌کند، تامین مالی شود. در اینجا برخی از طرح های مورد علاقه ما برای حلقه های نامزدی مقرون به صرفه زیر قیمت آمده است:

الماس Solitaire یکی از محبوب ترین مدل های حلقه نامزدی است. سادگی این تنظیم جاودانه و ظریف است. بدون هیچ گونه جزئیات اضافی یا الماس، اکثر بودجه را می توان برای تهیه بهترین سنگ مرکزی متناسب با بودجه خود استفاده کرد. حلقه نامزدی برجسته یک الماس برلیان گرد تقریبا نیم قیراطی را برجسته می کند و قیمت مناسبی دارد. هزینه کمتر است، زیرا الماس دارای درجه “L” برای رنگ است – این رنگ فقط کمی مایل به سفید است. گرمای طلای زرد باعث می شود که الماس سفیدتر به نظر برسد. یک سنگ مرکزی بزرگتر می خواهید؟

خرید حلقه ست نامزدی

یک نفره کلیسای جامع مانند این  می تواند یک الماس برلیان گرد 0.70 قیراط داشته باشد، اما همچنان با بودجه متوسط مناسب است. مجدداً، رنگ کمی گرمتر درجه بندی می شود (موسسه گوهرشناسی کشورمان). با این حال، وضوح چشم کاملاً تمیز است (SI2 … یا کمی در زیر بزرگنمایی گنجانده شده است). انتخاب اشکال الماس کمتر محبوب – مانند قلب – همچنین به مقرون به صرفه تر شدن حلقه ست نامزدی کمک می کند. تنها با هزینه مورد نظر، می‌توانید یک حلقه نامزدی برش قلب 0.75 قیراطی با شفافیت VS2 تهیه کنید.

خرید انگشتر نامزدی مقرون به صرفه

کسانی که مایل به آتش سوزی بیشتر هستند می توانند تنظیمات سنگ فرش را انتخاب کنند. این حلقه‌ها هنوز هم می‌توانند با بودجه کمتری تناسب داشته باشند، اما زوج‌ها ممکن است مجبور باشند سنگ مرکزی کوچک‌تری را انتخاب کنند.

این حلقه نامزدی برجسته، الماس پرنسس مرکزی یک چهارم قیراط را نشان می‌دهد که با ردیفی از الماس‌های گرد سنگفرش در آغوش گرفته شده است. سنگ مرکزی دارای درجه تقریبا بی رنگ (G) و شفافیت VS1 است. و قیمت نهایی انگشتر یکم بالا است. هر عروسی که به حلقه‌های الهام‌گرفته از وینتاژ کشیده می‌شود،  طرح حلقه نامزدی را دوست خواهد داشت که دارای سنگ مرکزی تقریباً نیم قیراطی زمرد تراشیده شده است، با خطی از الماس‌های سفید که در امتداد نوار رزگلد با قیمت مناسبی می‌چرخند.

حلقه های نامزدی سنگ های قیمتی

حلقه نامزدی لزومی ندارد که دارای الماس به عنوان سنگ مرکزی باشد. نگین های رنگی و مویسانیت آتشین شفاف جایگزین های بسیار زیبایی برای الماس گران قیمت تر هستند. سنگ‌های قیمتی نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا یک پیچ و تاب شخصی ایجاد کنید. سنگ تولد یا رنگ مورد علاقه یک حلقه نامزدی معنادار اما مقرون به صرفه ایجاد می کند. انتخاب یک سنگ قیمتی رنگی، مانند این الکساندریت که در سمت چپ نشان داده شده است ، به سنگ مرکزی بزرگتر با قیمت کمتر اجازه می دهد. این الکساندریت با رنگ بنفش 8.2 میلی متری با دو قطره شبنم ریز یاقوت کبود حاشیه شده و با طلای سفید رنگ شده است. برای تاثیر سنگ مرکزی بزرگ، قیمت هنوز تنها مناسب است.

حلقه نامزدی جواهر

Moissanite یک جعل الماس نیست. این سنگ قیمتی زیبایی خاص خود را دارد، اما شفافیت و آتش یک الماس را دارد – برای کسری از قیمت. یک سنگ مرکزی بزرگ Moissanite، که در اینجا نشان داده شده است ، در یک نوار طلای زرد قرار دارد و توسط ده‌ها الماس ریز سنگ فرش احاطه شده است. هزینه؟می توانید در سایت مشاهده نمایید.

حلقه های نامزدی نیازی به شکستن بودجه شما ندارند. و همچنین نباید حقوق و دستمزد سه ماهه داشته باشند – مگر اینکه بتوانید آن را بپردازید. انگشترهای مقرون به صرفه زیبا هستند و شما می توانید با پول خود بیشتر از آنچه تصور می کنید به دست آورید. برای ایجاد حلقه ای متناسب با بودجه شما با سایت هاتف ساعتچی زیبا، الماس های سفید، سنگ های مرکزی یا حتی هاتف ساعتچی را انتخاب کنید!

ما تلاش میکنیم تا شیک ترین حلقه های نامزدی را با مناسبترین هزینه ها خدمت شما ارایه دهیم .

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر