نکات ضروری که باید قبل از سفرهای خارجی بدانید!

اگر شما هم در حال برنامه ریزی برای یک سفر خارجی هستید و می خواهید که چند روزی را در یک کشور خارجی سپری کنید، مطمئنا سوالاتی در ذهنتان دارید. مسلما شما هم دوست دارید آگاهی بیشتری درباره مقصد گردشگری مورد نظر داشته باشید تا سفر بی دغدغه تر و راحت تری را تجربه کنید.

ما در این مطلب می خواهیم این آگاهی را به شما بدهیم و به شما بگوییم که در طول سفر به شهرها و کشورهایی مثل استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند، باید از چه نکاتی اطلاع داشته باشید. به شما قول می دهیم که بعد از پایان این مطلب، دیدتان نسبت به سفر به کشورهای خارجی باز می شود و بیشتر برای شرکت در تورهای خارجی آماده می شوید. پس با ما همراه باشید.

نکات کاربردی برای سفر به استانبول

اولین نکته ای که می خواهیم به شما درباره سفر به استانبول بگوییم، این است که در استانبول مراکز بهداشتی و کلینیک های زیادی وجود دارد که اگر یک وقت خدای نکرده شما در تور استانبول  مریض شدید، می توانید به یکی از آن ها مراجعه کنید. اما اگر فکر می کنید که هزینه درمان در استانبول برایتان سنگین است و دلتان نمی خواهد که با رفتن به کلینیک ها و مطب های استانبول هزینه زیادی برای یک سرماخوردگی ساده کنید، باید به شما بگوییم که آنتی بیوتیک ها در داروخانه های استانبول بدون نسخه به فروش می رسند و شما می توانید به راحتی با بلد بودن نام آنتی بیوتیک مورد نظر، آن را در تور استانبول از داروخانه تهیه کنید. نکته بعدی که باید درباره سفر به استانبول بدانید، این است که در استانبول جاذبه های گردشگری متعددی وجود دارد و شما به عنوان یک توریست باید برنامه ریزی کامل را برای تفریح در استانبول داشته باشید تا زمانتان هم به بازدید از مراکز خرید استانبول کفاف دهد و هم بتوانید اماکن دیدنی استانبول و اماکن تفریحی استانبول را از نزدیک ببینید. به همین دلیل بهتر است که قبل از سفر به استانبول یک لیست از جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و اماکن تفریحی محبوبتان در تور استانبول تهیه کنید و برای بازدید از آن ها برنامه ریزی داشته باشید.

نکات کاربردی برای سفر به آنتالیا

نکته مهمی که باید درباره سفر به آنتالیا بدانید، این است که هزینه کرایه تاکسی های آنتالیا کمی بالا است و برعکس آنچه که توریستان فکر می کنند، استفاده از اتوبوس برای تردد در آنتالیا کار راحتی است. تقریبا می توان گفت که دسترسی به همه جاذبه های گردشگری آنتالیا با استفاده از اتوبوس ممکن است و شما به عنوان توریست می توانید به راحتی از این اتوبوس ها برای تردد در آنتالیا بهره ببرید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که از خدمه هتلتان سوال بپرسید که ایستگاه اتوبوس نزدیک به هتلتان در آنتالیا کجاست و کدام اتوبوس های آنتالیا برای رسیدن شما به مقصد مورد نظرتان مناسب هستند. نکته مهم دیگر درباره شرکت در تور آنتالیا این است که اگر شما بتوانید هتلی را در تور آنتالیا برای خود رزرو کنید که خدمات آن شامل سرو صبحانه، ناهار، شام و همچنین تفریحات مختلف بشود، سفر به آنتالیا برایتان به صرفه تر تمام می شود تا اینکه در یک هتل ساده در تور آنتالیا اقامت کنید و بعد بخواهید از امکانات تفریحی آنتالیا بهره ببرید.

منبع:خبرآنلاین

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
0 نظرات

بدون نظر